Sudenur_1 Pişiğin dibini gördük diyebilirim, her çişini yaptığında yarım saat ağlıyordu bebeğim😣sudocrem, dermo Trosyd , hametan, bepanthol,mantazol hiç biri fayda etmedi. Doğal kantaron yağı geçirdi sadece.Kremle uğraşmayın hiç hemen kantaron yağı sürün derim