Lina11 Ceylinadam5 Kullanıyorum. Sadece bir iki damla topuklarına damlatıp masaj yapılıyor. Masajın arkasına da çoraplarını giydirerek sıcak tutuyorsun. Çok damlatmamanı öneririm ağır bir kokusu var fazlası minik bebeklerimize zarar verebilir
Mustafam-elifim Ceylinadam5 bende kullanıyorum vikis gibi kokusu var ağır bebeğimin ayak altına sürüyorum bir aydır kullaniyorum
Lina11 Ceylinadam5 ilk kullanmaya başladığım zaman işe yarıyor gibi geldi. Ancak benim bebeğimde bitmeyen bir gaz var. Çıkarmasına rağmen rahatlayamıyor