ecemkansoys sarı tülbent olayı kesinlikle çok yanlış ilk bebeğim olmasına rağmen anneme de kayınvalideme de karşı çıktım asla örtmedim, sık sık besledim bazı geceler zorla uyandırdım besledim ve çok şükür çok hafif sarılıkla hastanede tedaviye falan gerek kalmadan atlattık