Baharyildiz Eylul0819 Çok normal merak etmeyin. Ellerini keşfetme dönemi bizimki de öyle. Diş çıkarıyor sandık ama dünkü doktor kontrolümüzde öyle olmadığını anladık. Normal dedi doktorumuz.
Babyboyyy Bebekler 2 yaşına kadar oral dönemdedir yani yeni keşiflerini hep ağızlarıyla yapar ellerinin keşfini ise 2.ay itibariyle baslar onun için elleri parmakları ağzındadır ve zaman ilerledikçe her eline aldıgını ağzına götürmesi keşfetmek istemesidir :)
iraz90 Eylul0819 benim oglum dogdugundan beri eli agzinda surekli salyali meme versem.dahi almiyor donuveriyor elini somuruyor 4.5 ayligiz
S_seylek60 Eylul0819 4 bucuk ayligiz destekli oturuyor. Surekli oturmak istiyor. Şölliklere ne mendil ne önlük yetişmiyor😂 Ne bulursa agiza. Agzina goturemeyince de kendi kendine sinirleniyor
MESoydan Eylul0819 bizde 4 aylığız ve hemen hemen 1 aydın böyle herşeyi ağzına götürüyor ellerini komple sokmaya çalışıyor bazen öğürüyor bu aylarda bebekler dünyayı ağızlarıyla tanımaya çalışırmış yani gayet normal 💁🏻♀️♥️