Alpingoo Selamlar arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce bebeğime kışın giydirmek için 6-9 ay peluş tulum montlardan aldım fotoğrafı yükledim bebeğime küçük geldi etiketini söküp Green clean doğal çamaşır deterjanı ile kısa programda yıkadım hiç giydirmedim Faturamı da yükledim daha büyük bir şey almayı düşündüğüm için satıyorum ilgilenenler yazarsa sevinirim 💕