MissMuso aşılardan sonra ateş huzurluk olması normal annesi 1-2 gün sürebiliyor, ama gördün baktın düşmüyor, beslenmesi kötü hiç beklemeyin acile götürün. Takip edin, sık sık emzirin anne sütünün de ateş düşürücü etkisi var, calpol zaten veriyormuşunuz, ıslak beze devam edin. Çok geçmiş olsun, şifa olsun yavrunuza