Benim benegim de öyleydi hiç vakit kaybetmeden doktora gittim bana hapşırmak normal ama öksürük başladığı zaman hiç vakit kaybetmeden getirmeniz iyi olmuş öksürük çok hızlı bir şekilde yayiliyor ciğerlere kadar iniyor daha çok küçük tedavisi de sıkıntılı oluyor dedi nolur hiç vakit kaybetmeden götürün o gün bugündür bir kere öksursun bebek olduğu için hemen götürüyorum