brnglnr Selam herkese, çocuğuna anneanne/babanne bakıp da torun bakım parası alan var mı? Şartları nedir acaba internetten baktım ama anne babanın gelirine bakılıyor mu sınır var mı bulamadım
Mlk026 brnglnr bi ara öyle bir uygulama çıktı 3-4 sene önce ama pilot uygulama yapıldı sonrada devam etmedi diye biliyorum ben.
Dilaraortacc Storymoon evet 3 4 sene önce çıkmıştı böyle bisey maaş aliyorlarmis ama nasıl oluyor tam bilmiyorum e devletten başvuru yapılıyor sanirim
Storymoon Dilaraortacc okudum 425 tl için baya bişey istiyorlar çocuk 3 yaşından büyük olması gerekiyormuş benim şehir pilot şehri ama baya evrak işi varr
brnglnr Storymoon 3 yaşından küçük olması gerekiyormuş yani kreşe gidemeyecek bakıma muhtaç yaşta olması gerekiyormuş