Kilosu 4600
Boyu 54,5
2500 doğmustu normal değilmi kilosu . Bugün aşıya gittik moralimi bozdu hemşire . Ve 2 aylık kızım daha bugün 2 aylık oldu çok fazla göz teması kurup oyun falan bilmiyo . Bunları yapabilmesi mi gerekiyodu ? Benim kızım çok yapamıyor hala .