Sahrabalam Kızıma çorba için aldım bir kısmı kaldı rendeleyip poşetleyip buzluga attım ama dogru mu yaptım bilmiyorum yaşadığım memlekette bu tür sebzeler çok bilindik olmadığı için çok tüketmiyoruz ve nasıl saklamam gerektiğini de bilemedim