Dün memnjit aşılarını yaptırdık. Bacağında çok ağrı var çok huysuzlandı değdikçe ağrıyor. Böyle yan etki yaşayan oldu mu önemli mi ne zaman geçti . Doktor normal ağrı kesici ver dedi ama bir de yatıranların tecrübelerinden duymak istedim. Var mı bu yan etkileri yaşayan. Nimerix ve bexero vuruldu.