Ceren55 Kızlar bebeğim bu ara çok kusmaya başladı 2 aylık reflüsü var reflü yatağında yatıyorum ama yinede çok kusuyor peynirimsi kusuyor neden olabilir
ppzeynep Ceren55 Aynı durumdayız. İlk zamanlar kilo alımı iyi diye önemsemiyordum. Kilo alımı azaldı. Çok üzülüyorum.🙁
Beyzacar1 Ceren55 peynir gibi kusmuk, fazlasını atıyor ve doyuyor demisti doktorumuz bize dert etme bir iki aya geçer☺️ benim bebeğimde öyleydi
muzicelerim2 Ceren55 aptamil conformul kullandım ben kusmuyor diyebilirim aynı zamanda gazda yapmıyor
byznr0908 Benimde bebeğim sürekli kusuyor ve şuan 5 aylık. Doktorumuz reflü olduğunu söyledi kullandığı mamaya ek olarak AR mama ve bir kaç ilaç verdi ama yinede geçmedi hala kusuyor kilo alımı da çok az nasıl geçer düzelir mi hiç bilmiyorum 🥺
muzicelerim2 byznr0908 aptamil conformul kullandım ben kusmuyor diyebilirim artık gayet iyi geldi doktor önerisi üzerine başladım memnunum
Beyzacar1 Ceren55 öyle öyle korkma, bende çok korkuyordum 2 aylıktı bebeğim. On bebekte dokuzu böyle zamanla gecicek demişti doktorumuz. Gerçekten öyle
Ceren55 ppzeynep ben gittim reflü olduğunu söyledi. Maflor damla ve bebelac anti reflü maması verdi emzirdikten sonra sütümü sağıp veriyordum azaldı kusması doktor azaldıysa mamayı kes dedi damla kullan dedi iyiydi şimdi tekrar çok kusmaya başladı. Eğer ikisi fayda etmezse gaviscon kullan dedi ama gaviscon 2 yaşından küçüklere verilmemesi gerekiyormuş galiba biraz araştırdım bilmiyorum ne yapacağımı
ppzeynep Ceren55 Bizim de azalıp artıyor. Bir süre takipte kalmayı tercih ettim o yüzden ama kilo alımı daha da azalırsa götüreceğim mecbur doktora. İlk iki ay çok güzel kilo almıştı. 2 ay 20 günlük. 20 günde 400 gr ancak almış. 8 gündür de aynı kilosu. Hiç artmadı.
Beyzacar1 Ceren55 aynısıydı bizimde. Fışkırarak kusma refluden dolayıymış. Peynirimsi kusması da kötü bişey değil canım sıkma canını ☺️