Benim bebem 11 aylık maalesef patates tostu vs yemiyor. Ağzına aldığını tükürüyor. Koparıp koparıp etrafa saçıyor. Eni sonu zorla yediriyorum her ne yediriyorsam. Hiç dişimiz yok belli ki zor çıkacak. Onun huysuzluğu mudur nedir bilmiyorum. Bir şeyi de şöyle iştahla yediğini görmedim şimdiye kadar. Sonra da gelip meme meme diye yakama yapışıp ağlıyor. Allah aşkına bi biz miyiz böyle yemek reddi olan 😔