Cly01 merhaba. Ben de sizden halliceyim. Bebeğimi Ağustos ayında yan komşuma bırakmaya başladım. 2 ay süt izni kullandım öğlen gelip alıyordum. İyi baktığını düşünüyordum. Güveniyordum. Gerçekten bebeğimi seviyorlardı bebeğim de onları. Her neyse. İki haftadır süt iznini bitirmiştim. 15:00 gibi alıyordum bebeğimi. Geçen hafta çok fena hasta olunca erken geldim. Bir de ne göreyim kadın evini süpürüyor bebeğim içerde ağlıyor, kapıdan dinledim. İçim parçalandı. Küçük bir kıyamet koptu, oğlumu aldım eşyalarını aldım. Bitirdim tüm ilişkimizi. Kadın yaptığından pişman da değil. Ben abartıyormuşum, valla abartsam saçını başını yolucam da, neyse. Hemen okuldan izin aldım. Yeni bir bakıcı buldum evimize gelecek. Her yere kamera taktıracak eşim. Bu arada 3 kamera kayıt cihazı vs 4500 tl fiyat aldık. Sorun şu ki yeni gelen abla oğlumla çok güzel oynuyor, çok güzel uyutuyor, tuşlu telefon kullanıyor tv izlemiyor. Çocuğa bakmaktan bir şey yiyip içmiyor evimde. Ama oğlum 4 gündür kadının elinden bir kaşık yemek yemedi. Saatlerce aç kalsa dahi yemiyor. Boncuk boncuk ağlıyor, görseniz içiniz parçalanır. Uyum süreci diye evde duruyorum. Alışsın istiyorum ama çok ağlıyor yemek söz konusu olunca. Neden böyle yapıyor anlamadım. Bakıcı abla ağlayacak gibi oluyor oğlum ağlayınca. Moralim inanılmaz bozuk. Çok üzgünüm. Ne yapacağım biraz daha denesem mi yoksa izne mi ayrılsam tekrar bilemiyorum. Lütfen birileri bana da fikir versin. Desteğe ihtiyacım var. Çalışmayayım diyorum ama kredimiz var. Her şey ateş pahası. Tek maaşla da yaşarız ama bebeğimin bezini bile istediğim marka alamam o zaman. Ne yapıcam arkadaşlar …