Merhabalar arkadaslar günler günleri aylar ayları kovaladı 1 yaşımıza geldik çok şükür.
Şu ana kadar coğunlukla ben yediriyordum fakat artık hicbir müdahale istemiyor ısrarla kendi yemek istiyor ne olursa,,
Doyup doymadığından emin olamıyorum sizde durumlar nedir 1 yaş nasıl gidiyor??