Kızım zaten daha 5 günlükken açık kalp ameliyatı geçirmişti küçücük bedeniyle o kadar acıya dayandı. Çok şükür şimdi yanımızda ama bugün çocuk cerrahisine kontrole gittik göbeğinde fıtık vardı. Doktor sadece eliyle kontrol edip ameliyat olması gerekecek 1 yaşında dedi. Yine dertler Derya olmuş kendini kurmaya başladım 😂
Tek bir doktor ile kalmayacağım başka hastanelere hatta devlet hastanesine karşı olmama rağmen oraya bile gösteririm ilk ameliyatımız çok zorunluydu çok şükür doktorumuz da çok iyi ve profesyoneldi. Bu sefer birçok yerde kontrol olmadan ameliyat düşünmem de sizlerde bu durumu yaşayan var mı? Bebeğinin göbeğinde fıtık olan geçen ya da ameliyat olan var mı?