Kizlar benim ilk doğum ve 20 dikis atıldı bı aylık olduk bu arada. disdaki dikişler bitti Sanirim iç dikişlerim düşerken hafif kanama oluyor tabi daha lohusayim. Anormal bı kanamam yok çok şükür de sadece bilmediğim için öğrenmek istedim bu arada iplerin düştüğünü de görüyorum iç dikişlerdeki