TtazeAnne Kızlar oğlum 4 aylık doğduğunda molfix kullanıyordum 2 ayindan sonra beybi turco kullanmaya başladım 4 aylık suan ve 4 numara kullanmaya başladım ama iz yapıyor 3 numarada iz yapıyordu iz yapmayan bez öneriniz varmi acaba
Elly TtazeAnne Ben de Molfix kullanıyordum aynı sizin gibi iz yapıyor diye Sleepy, Baby Turco denedim. İkisi de cok sızdırıyor gece. Şimdi tekrar Molfix. Bırakın yapsın iz :))