En son doktora 6.ay kontrolunde gittik. Dahada gelmenize gerek yok dedi ,bizde gitmedik. Son gittigimizde mamayi 210 cc ye cikardi ve artik sabitleyin artirmayin, ek gidada alacak yeterli olur dedi. Bana 210 fazla gibi geliyor suan. Bebegim asiri istahli. Ek gidaya gectik beri hicbirseyi reddetmedi. Verdigim bitincede hep agladi. Bende dikkati baska yere cekmek icin ellerini agzinu lavaboda suyla yikiyorum . O zaman sakinlesiyor. İki kepce corbayi tek ogunde yiyor. Cok fazla farkindayim. Gune nasil basliyorsunuz. Sabahtan aksama kadar ictigi mama miktari nedir. Kac ögun ek gida aliyor ve sizin porsiyon miktariniz nekadar ortalama. Mamayi kac ogun iciyor