Merhaba benim oğlum 5 buçuk aylık sürekli kendi kendine çığlık atıyor bağırıyor bunları yeni yapmaya başladı özellikle uyurken ses çıkararak bağırarak biraz zor uyuyor yerde hiç durmuyor ilgi konuşulmak istiyor sizde de böyle bebeği olan var mı geçici mi yoksa böyle devam ediyor mu