Alprslnemine Kelebek95 bende onu düşünüyorum da babası daha pek oralı değil bana kalsa ilk aylarda yaptıracaktim şimdi 14 aylık 🤦🏼♀️
Kelebek95 Alprslnemine ooo baya büyümüş biz 8 ylıkken yaptırmıştık cok fazla hareket edemiyolatken yaptırmak DHA iyi ama olsun yinede cok cabuk geçiyor