ikizannesi34 gerek yok çocuk için çok da sağlıklı değiller, 6 aydan önce ek gıdaya kendi fikrinizle başlamayın lütfen onun daha sindirim sistemi gelişmedi, bünyesine çok zararlı olabilir. Ek gıdaya başlayınca da zaten doyurmak için değil tadımlık kadar yiyecek, gıdaların tadına bakıcak tek tek, yani uzun bir süre süt ve formül mamayla doymaya devam edicek zaten, sindirim sistemi yavas yavaş oturuyor