Nrkzy Selam anneler doğumdan sonra göbek deliğim dışarda kaldı eskisi gibi değil yaptığım araştırmalara göre diastasis recti olarak geçiyor bu durumda olanlar var mı nasıl bir tedavi yolu izleniyor