27 aylık kızım geniz eti ameliyati olması gerekiyor dedi doktor ama bagdemcigi 3 yas bekleyelim dedi ikisini ayrı ayrı yaptıran var mı. 2 3 haftada bir hastalanır sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoruz bu süreci geçirenler lütfen bilgilendirin lütfen