Oglancik bizde sallamayı kesince 11. ayda başladı kulak tutma şu an 18 aylık hala aynı. bugün artık çıldırdım gece yatırırken oğlum kulak yok uf oldu çok acıyo dedim uf uf dedi kulağımı gösterip gece yatırmaya götürdüm her zamanki gibi yanına yattım kulağımın üstüne saçlarımı koydum biraz ağladı kulağımı aradı ama dokunamayınca kendi kulağını tutup uyudu daha demin baktım kendi kulağını da bırakmış bakalım belki fikir olur diye yazmak istedim arkadaşım çocuk psikologu ilerde davranış bozukluğu yapabilir bıraktır dedi