Kızlar kızım 1 haftadır grip yani baya boğazı dolu hava veriyoruz antibiyotik şurup falan ama geçen gece elleri ayakları bacakları baya yanıyor gibiydi ama ölçüyorum kulak alnını normal 36 bugün de aynısı oldu ben anlamadım makina da çalışıyor yani neden bacaklar eller böyle sıcak yanarken öyle çıkar ki kafasıda sıcak ama hep sıcaktı benim kızımın başına gelen var mı ? Doktor iç ten ölç dedi ama neyle ölçücem ki