Momofleos Aynı şekilde canım. Oğlum 4 aylık ve sürekli hıçkırık tutar dediğin gibi karnımda da çok hıçkırırdı. Yavrumun içi çıkıyor başladımı da yarım saat geçmiyor 🤦🏻♀️
TheBaby Berna7 Hayır canım. Hıçkırık olması gereken bir şey. Sindirim sisteminin düzgün çalıştığını gösteren en önemli işaretlerden biri.
Berna7 TheBaby tabiki ama bakarsanız gazı tam çıkmadığında da yapar ek olarak. Fazla ise hıçkırık ondan olabilir yani benim bebeğim ondan ötürü yapıyor.