Farasc canım ilk defa 3 hafta önce falan geldi başıma dişim için antibiyotik kullanmıştım 5 gün ondan sonra oldu antibiyotik enfeksiyon vs sebeplerden bazıları çünkü hergun duş alan biriyim temizlikle alakası yok içten kaşınıyordu çok kötüydü eczaneye gittim çok sık olan birşeymiş şuan için doktora gitmene gerek yok dedi travazol krem verdi günde 3 defa 3 gün kullan geçmezse gel fitil veririz yine geçmezse doktora gidersin dedi krem ise yaradı bende geçti sende bi eczaneye git içine sinmezse doktora git kendi kendine geçmiyor ben o hatayı yaptım sirkeli su iyi ama tek başına yeterli değil geçmiş olsun