5ay 20gunluk bebeğim baaya zamandır kabız yani yaptığı zaman insan Gibi binbir işkenceyle yapıyor be katı sürekli bulastirip yapamıyor fitil denedim olmadı zeytinyağı denedim olmadı yani kabızlığı nasıl gider nasıl normal bebekler Gibi dışkısını yapar lütfen bilgisi olanlar cevap versin