yrn3897 bende var her iki memede de. Üniversitedeyken çıkmıştı 13-14 senedir var yani. Senede bir veya 6 ayda bir ultrasonla takip istiyor doktor. Şu an emzirdiğim için emzirme sonlandıktan sonra gel demişti, süt bezesi de çok olduğu için tam anlaşılmaz veya zaten emzirme döneminde büyük olurlar demişti.