Ahmet16 Cok şükür ateş yok halsizlik yok iştahsızık yok ama burun akıntımız gecmiyor 1 hafta önce basladı tıkalı yani daha önce verilen aferini kullandım bunun icin surup gram fayda etmedi bilinen alerjik durumuda yok ne olabilir bilgisi olan varmı
Deletedmom_45 Ahmet16 havalardan sanirim oglumdada oyle burun akintisi var tek bende keciboynuzu pekmez veriyorum sadece 14 aylik
Esrataluy Ahmet16 bizimde oyle akinti var surekli yikiyorum birde arada oksuruyor gece oksuruyor ara ara anlamadim ya 20 gundur gecmedi
Ahmet16 Esrataluy bende anlam veremedim hal ve hareketlerinde bisey yok ama sürekli akıntı dediğiniz gibi ara ara öksürük
ipekk05 Esrataluy bende az önce serum fizyolojik ile her iki burun deliğine 5 ml sıkarak yıkadım ama çok kastı kendini sanırım burnunda kanlı sümük aktı ya 18 aylık çok ağlıyo yıkatmıyo oof😑
Esrataluy ipekk05 canım oyle olma yikaman lazım yikamazsan Allah korusun cigrine iner o akıntı benim bebeğim ağlamaktan kıpkırmızı oluyor bayilcak gibi oluyor ama ben günde 10 15 defa yıkadım hep kucağıma aldım ayaklarını bacaklarımın altına sıkıştırdım kollrini da aynı şekilde öyle yıkadım hep mutlaka burnunu yıka nazal yıkama diye eczaneden al tozlariyla birlikte pompası satiliyo
Esrataluy ipekk05 eczaneden nazal yıkama setinden alın pompalı , nete yazın ordan çıkar bakın ordan pompa şeklinde oluyor içinde tozlari oluyor su doldurup tozunu içine atiyosun yikiyosun burnunu