Cly01 Geçen ay 26da olmuştum bu ay yok karnım ağrıyor.mu ağrımıyor mu bilemedim kaç gündür stress topu gibiyim çok korkuyorum 🥹 düşünmemeye çalışıyorum ama tekrar gebelik korkusu içimi kemirdi
caniminikizleri Cly01 aynı hamilelik korkusu bende de var daha günüme var fakat umarım öyle birşey yoktur diye umut ediyorum Allah olmayanlara versin 🤲
Littlebird Cly01 benim de şüphelerim var ama adet tarihimi unuttum. Yalnız bende korku yok zor bir kızım olmasına rağmen 🙈
Cyabanova Cly01 geçen ay 25inde olmuştum hala tık yok. Dün test aldım baktım tek çizgi çıktı o korkuyla yaşamak daha zor 😬
caniminikizleri Cly01 valla o zaman sıkıntı etme erken fakat olursada Allah’tan benim 4 tane var 3.ler İkizler bide cidden ben asla istemiyorum ya
caniminikizleri Cly01 valla canım yaş tutmuyordu benimki en az 30 yaşında olacakmisin ben 28 yaşındayım şuanda birde şu var tüpleri baglattirip hamilelik yaşayanida gördüm ne yaparsak yapalım hepsi tehlikeli umarım birşey yoktur 😭