hamsiiciik Anneler 16 günlük oğlum var. Emzirdikten sonra gaz çıkartıyorum ve bazen hıçkırık tutuyor nasıl bir yöntem izliyorsunuz geçirmesi için. Tekrar emziriyorum kabul etmiyor itiyor diliyle o yüzden hıçkırık geçmiyor
Eftelya_ser hamsiiciik emzirmek başka çaresi yok ama hıçkırığın nir zararı yok hatta faydası var insan üzülüyor anlıyorum☺️
Minik-koala hamsiiciik emzirebilirseniz hemen geçiyor da benim minik te 1 aylık bende başlarda emziriyordum şimdi benim ki de izin vermiyor emzik veriyorum onunla da çabuk geçiyor gibi vermeyince daha uzun sürüyo o yüzden emzik👍🏻🥰