Bebeğim emerken arada tıkanıyor nesefesini falan zor topluyor hep korkarak emziriyorum ya bişey olursa diye sizin de oluyor mu napıyorsunuz sağarak versem her seferinde yapamam geceleri özellikle daha da 39 günlük bebeğim ters çevirip sırtına hafif vuruyorum zorla topluyor kendini 😔😢