sihirbakani bence uyandırın ve emzirin , bana da doktorum sık sık emzir demişti 4,5 saatte bir kalkmazsa bacaklarını yüzünü kollarını okşayıp uyandırmaya çalışın dedi . İlk 3 ay önemli bebeklerde gazını cikarmadan da uyutmayin çok güzel masajlar var hafif hafif uygulayın bence ☺️ ikizleri o şekilde büyüttüm .