Mrvll benim bebeğimde 2 ay 6 günlük. Doğduğun beri sağıp veriyorm, yetişmeyen yerde mama veriyorum. Arada emiyordu 2-3 hafta emmedi. Bu hafta ilginç bir şekilde emmeye başladı. Sanırım emme refleksi güçlendiği için emmeye başladı, gün içinde emdik ten sonra göğsümü boşaltmak için sağıyorum sadece, dolapta saklıyorum