Kdr-eren karnı açsa tam doymuyorsa malesef uykuya dirençli oluyorlar , ben mama Cc yükselttim yavaş yavaş da acıkma süresini gözlemledim mizmizlanmaya başladığında mama ek gıdalar yemek meyve vs devam ediyorum . Besigine öyle koyuyorum , onlar mama içerken ben masal anlatıyorum uyku vakti diyorum ışığı kapatıyorum uykuya dalan kadar bende uzanıyorum bı yere sonra yavaş yavaş uyuyorlar 1 yaşından beri uyguluyorum şükür ne gece maması veriyorum artık ne de uyku sorunu. Tabi bazen nadirde olsa uyandiklari oluyo diş probleminde vs normal yani