Thedespott Aselin_annesii sık sık emzir su kaybettiği için çok susuz kalacak o yüzden emzir ki sıvı kaybı yaşamasın
Egeninannesiii22 Valla ishal diye geçiştirme, takip et mukus kan var mı ateş var mı , çitte kabarıklık döküldü sivilcelerime var mı .. alerji cıkıyo rota virüs cıkıyo, bizimki alerji çıktı maalesef ki
sssiln Egeninannesiii22 bu hastalıkta ne gibi bi tedavi yapılıyo sizin bebeğiniz kaç günde iyileşti bu söyledklerinizi yarı belirtileri bebeğimde var vucut ısısı yok ama başı cok sıcak ııı ıı diyip duruyor dışkısı yağlı ve yeşilimsi gibiydi kollarında hafif sivilce gibi birseyler var
Muniii Egeninannesiii22 Kesinlikle katılıyorum bende ishal zannediyordum meğersem bizimde alerjimiz varmış mukuslu ve kanlı kaka yapıyordu çoğu zaman kakası yeşil ve mukusluydu , cildinde çok fazla konak oluşumu ve minik sivilceler vardı emzirirken sürekli karnı gurul gurul ediyordu meğer alerjiymiş😞
Aselin_annesii Egeninannesiii22 minik ufak tefek sivilceler var yüzünde söylediklerinden doktora götürsem mi
Egeninannesiii22 sssiln iyileşmedi:( daha yeni diyete girdim süt ürünü ve yumurta yemiyorum başka bi şey yapmıyorum krem verdi çocuk doktoru ama önceden kortizonlu kullandığım için hafifledi sürmüyorum, çocuk doktoruna gidin takibinizden sonra, o alerji doktoruna yönlendirir
Egeninannesiii22 sssiln kollarında varsa kesin gidin kesin:( ıııı diyosa inliyo aynı şeyler işte :(((
Egeninannesiii22 sssiln kan bakılıyo kanda cıkıyo, ben bu üzüntüyü atamıyorum geceleri uyumuyo karnı gürül gurul inş sizinkilerde çıkmaz :(