YamanBey canım sen çıkarsan da gazını kolik bebek dedikleri şey bu ağrı yaptığı için onda ağlamaya devam edecektir benim oğlumda öyleydi ayrıca birde reflüsü vardı çamaşır yetiştiremezdim kendime de ona da geçici evet ama biraz sabır biraz yardım öyle üstesinden gelirsin kendin bol bol kimyon ve rezeneli çaylar tüket emziriyorsan gaz damlası tavsiyesi al mutlaka doktorundan ve benim oğlumu en çok rahatlatan şey buydu gece yarısı demez yapardım denemede sakınca olmaz ılık su yap küvetine onu suya oturt karın bölgesine internetten. Gaz masajına bak uygula yarım saat ben bunu yapsam melekler gibi uyurdu Bi dene derim