Merhaba kızlar 3.5 aylık kızım var ve sezeryan doğum yaptım. Korse kullanmak istiyorum karnımın sarkmasını önlemek için sizce nasıl bir şey almalıyım siz sıkılaşması için başka neler yaptınız? Spor vs çocuğa bakarak yapıyorım genelde çünkü gündüzleri hiç durmuyor sürekli aktif ilgi isteyen bir bebek. Bende ev işlerini yaparken hem incelten hem de toparlayan bir şey istiyorum. Konu hakkında fikirlerinizi paylaşıp yardımcı olabilir misiniz acaba 😅