Benımde benegim 3 aylık olcak ne güzel ilk aylarda saçım 1 tel bile dökülmezken suan avuç avuç dökülmeye basladı. Sanırım dönemsel bir şey halbuki multivitamin ve D vitamini de kullanıyorum… nedendir anlamadım bu dökülme olayı ama gerçekten çok can sıkıcı. Aynı zamanda saç derimde olan sedef hastalığımda iyice atağa geçti ve her yerine yayıldı..