Gulcan_kocaby Kızları hamileyken hep ağdaya gittim dogum sonrasi 40 çıkınca gitsem sorun olur mu sizce veya kaç ay sonra gitmeliyim sizce 40 çıktığında doktor kontrolum var dikislerime bakar mi bilmiyorum o yuzden ağdaya gitmek istiyordum sizce gitmelimiyim
Kbr_ay00 Gulcan_kocaby bnm normal doğum olmuştu altta dikişlerim vardı ben kendi ağdamı kendim yapıyorum 20 inde dikiş yata olan yeri dokunmadan yaptım 40 ındna sonra komple yapabildim orası kapanmıştı. Zatem eğer sizin de geçti ise yapılabilir belki
Ozlemdiga Gulcan_kocaby doktor kontrolünden sonra doktor yönlendiriyor gerekli bilgileri veriyor kafanıza göre takılmasın. Ben sezeryan doğum yaptım bakıp bana gidebileceğimi bir şey olmayacağını fakat aksi bir şey olursa da hemen bilgilendirmemi istemişti
eserekli_kiz11 Gulcan_kocaby ben gttm dikislerimxe vardi 40 im cikti kuafore dedm dikis bölgesine cok cok dikkat et diye bi sorunda yasamadim
efelinamoms Gulcan_kocaby canim benim eski usul dikisliydi 10. Gun gittim dikislerimi aldilar 42 gün sonrada kendi agdami yaptim dikis yerimi cimbizla aldim zaten uyusuk oldugu icin ve dikisli oldugu icin tek tük vardi geri kalanini komple agda yaptim cok sukur bir problem olmadi
Gulcan_kocaby Ozlemdiga sagol canım bende bilincsiz bişi yapmak istemiyorum doktora gore hareket ediyom jilet sakinca olurmu peki
Gulcan_kocaby Ozlemdiga agdaya alıştığım için jilette yapmak istemiyorum aslindaama mecbur kalinca yapicam
Ozlemt21 Gulcan_kocaby normal doğum yaptıysanız ve dikişiniz varsa 3. Ayda dikişler tamamen kapanıyor. Benim doktorum 3. Ayı bekle demişti. Diğer alma yönteminde ise pişik olma ihtimaliniz var biraz dişinizi sıkmanız lazım.
Ozlemdiga Gulcan_kocaby en iyisi doktor kontrolünü bekleyip yanlış bir şey yapmamak doktorunuz en sağlıklı bilgiyi verir size
mavigiller Gulcan_kocaby Gulcan_kocaby bence utanma doktoruna sor gidince ben sezeryan oldum bant yapisikti mecbur tüyler uzadı pansumanı actirmaya gittim tüyleri doktor gördü pansumanı aldı hiç bir şey olmadı sağlık bu tek biz yokuz bu dünyada böyle senin sağlığın daha önemli
Duyulurum Gulcan_kocaby onu bilmem de burada bir kadın gitti ya da evde kendi yaptı bilmiyorum dikişleri açılmıştı kanamisti. Doktora gittiğinde bir müdahale edilmedi bile çok kötü 🤦🏻♀️ ben olsam böyle bir riske gitmezdim
Gag2408 Gulcan_kocaby ben normal doğum yaptım dikişlerim vardı 40 ım çıkınca doktor kontrole çağırmıştı kontrole gitmeden kuaföre gidip ağda yaptırdım