Benim oglum da ayni sekilde her gece muhakkak 1 saat oksuruk icin kalkiyoruz 1 haftadir oglum kusarak atiyor balgami. Dun gece hic kalkmadi sukur, ben sogan sarimsak karanfil bal karisimini veriyorum dogal antibiyotik olarak. Aslinda her gun rutine eklenebilir bence iyi geliyor.