Tugcedgn aynı ben , kızım 2 yaşını geçti ama hala bir oh dediğim bir anım yok. Hep zor hep sıkıntı. Rahat rahat hayatsal işlerimi bile yapamıyorum. WC duş gibi.bunalıyorum söylüyorum anlatıyorum kendi annem bile yardımıma koşmuyor görmüyor halimi , herşeye rağmen bir de tavır falan yapan oluyor onlarla uğraş yemin ederim ki bıktım yoruldum , eski halimi çok özlüyorum