Hkshkshsk Kizlar oğlum 3 ay 20 gunluk geceleri 3 saat arayla klakip emziriyorum cevremdekiler bebeğim uyanmadan emzirme diyorlar kendi kalksın diyor doktora sormayı unuttum sizce ne yapım eğer oğlumu emzirmeye kaldırmasam aglamiyir iç çekiyor uykusunda
Pinarcicek Hkshkshsk kızım 3 ay 10 günlük . Ne zaman uyanırsa ozaman emziriyorum bazen 5-6 saat bile oluyor. Uyandırmayın kendi uyansın
Elifnaz_anne Hkshkshsk bizimkide şu anda öyle aciktigi için uyaniyo tabiki emzircez baska çaresi yok.hemsire uyursa uyandırma dedi bazı geceler uyuyo kaldirmiyorum bazende 2 saatte bir emiyo
Umayinannesi21 Hkshkshsk gözleri kapalı kıpırdıyorsa yattığı yönün tersine çevirin uyumaya devam edecektir kendisi uyanmadan emzirmeyin
Ozlmmgmail Benim de kızım 3 ay 9 günlük 2saate bir acıkıor Hatta bana da artık 3 4 saati bulmalı gibi geliyor. Uzun da emziriyorumAma 2 saati geçirmiyor sağol sun☺️
Selinhelen Bana da doktotum uyuyorsa uyandırma isterse 10 saat uyusun dedi acıkınca uyanır canım mutlaka kendini zorlama hiç
Betullyilmaz_ 3 ay 20 gün benim kızımda güzelim valla ben uyandirmiyorum kendi uyanıyor 5-6-7 saatte bir emiyor geri uyuyor uyandirmiyorum acıkınca uyanıyor hep ilk doğduğu günden beri böyle ilerliyorum
MDCE19- 3ay 4 günlük 10dk Bi uyanıyor emziriyorum yatırıyorum tekrar 10 dk sonra uyanıyor şaşırdım vallahi nasıl uykuya daldirabilirim
tarcinnn Hkshkshsk kendisi ne zaman isterse dedi benim doktorum. 1 saate de acıkabilir 5 saat acıkmayadabilir demişti..
Tugbarenas Benim oğlumda 3 aylık 5 6 saat sonra kalkar gece emer yatar dokunma uyusun sarılığı filan yoksa bisey değil
Limoncicegi- Hkshkshsk benim kızımda 35 günlük. 1 aylık kontrolünde doktorum artık 2 saatte bir uyandırma 7-8 saate kadar uyuyabilir kendisi o süreden sonra acıktığı için uyanacaktır zaten dedi. Sizinki daha büyük uyandırmayın bence ama tabi doktorunuza bir sorun