Benim bebeğim 11 aylık yaptığım herşeyi söylemeye çalışıyorum , şarjı söylüyorum , ama dilimde tüy bitiyor. Çünkü kendi kendine oynamıyor bende tvye falan baksın istemiyorum bakmıyor zatende dibimdende ayrılmıyor zaten dur yapma etme demekten boğazım acıyor. Şimdi bide grip olacakmışım gibi bir his var hiçten konuşamıyorum. Bu kadar çok konuşmasam ne olur biraz kendi kendine durmayı öğrense ama gelişimine belki katkı sağlar diye konuşuyorum ama derman kalmadı