reyoliko Yalnız değilsin biz de o haldeyiz şu an. Ben de yalnız bakıyorum ve ben de iki tane var. İkisi aynı anda ağlıyor, aynı anda emmek istiyor, aynı anda uyumak için destek istiyorlar, uyusalar 10dk en fazla sonra aynı anda uyaniyorlar böyle bayılmak istiyorum😅 varlıklarına çok şükür ama bir an önce bitsin şu atak dönemi 😑