Aleyemir Merhaba kızlar 7 ay önce doğum yaptım ce 6.ayımda regl oldum. Bu ay olmam gereken tarihimde olmadım 4 gün gecikti. Regl döngüsünde değişiklil ya da düzensizlik olabiliyor mu?
Aleyemir MinnakvLiva teşekkür ederim 🙏🏼 İnsab korkuyor şüpheye düşüyor düzenli test yapmak lazım o halde