uluocakS bütün mamalar anne sütüne yakın sizin için farketmez ama bebeğiniz için farkedecek. Gaz,kabız,ishal,fışkıran kusma, yada sık sık ağız dolusu kusma gibi belirtiler olursa bebeğinizde anında kullandığınız mamayı kesin. Çok mamayı denedim ve yaramadığını böyle anlayarak kestim. Evolvia ile besledim bulamadığım zaman aptamil veya hipp. Ama homojen karışım ve besleyicilik açısından evolviayı tek geçerim kilo aldırımı gayet güzel tabi benim bebeğim için böyle umarım sizde size uygun mamayı bulursunuz