Benim oğlumun biri 6 aylıkken dikişli ve lokal anestezi ile sünnet oldu. Sadece iğne yapılırken ağladı ama bir iki dakika. Onun dışında ne işlem sırasında ne sonrasında şükür hiç bir rahatsızlığımiz aglamamiz vs olmadı. Evde pansumanıni vs ben yaptım hep. Doktorumuz antibiyotik, ağrı kesici şurup ve bir krem vermişti.
Diğer oğlum 1 yaşında tam doğum gününde oldu sünnet. Oda klemp yöntemiyle ve lokal anestezi şeklinde oldu ama o işlem sırasında ve sonrasında çok ağladı. Bence biseyleri hissettiği için değil ama biz ellerini tuttuk bırakmadık falan bence bunun için ağladı. Yine aynı şekilde ilaç yazdılar. Ben ilk günden itibaren yıkadım bı problem yaşamadık. 3 sonra klemp çıkardılar. Sonrasında yaklaşık bir ay her alt değişiminde pipisini hafifçe geri ittirdim pipi yapışmasın diye .
Sizinde çok kolay ve rahat gecer inşaallah süreciniz♥️